تجلیل از برترین هنرمندان شهری کرمان. اختتامیه ششمین همایش سالانه هنرهای شهری شهرداری کرمان برگزار شد.

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1627

تجلیل از برترین هنرمندان شهری کرمان. اختتامیه ششمین همایش سالانه هنرهای شهری شهرداری کرمان برگزار شد.
شهردار کرمان، در آیین تجلیل از هنرمندان شهری کرمان که با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، گفت: کرمان به لحاظ هنری، شهری غنی است و سال گذشته که این شهر از منظر برندینگ و عناصر اصلی که می‌توانند در تصویر شهر مؤثر باشد، مطالعه می‌شد، دریافتیم که مفهوم هنر ایرانی، یکی از عناصر اصلی است که در این حوزه، خیلی تکرار می‌شود.
سعید شعرباف گفت: در برخی از نقاط دنیا می‌بینیم شهرهایی که هیچ سابقۀ تاریخی در حوزه هنر ندارند، برای خود هویت هنری به وجود می‌آورند درحالی‌که کرمان، این سابقه را دارد و قرار نیست چیزی را وضع و خلق کنیم فقط قرار است آنچه را که در تاروپود این شهر وجود دارد، کشف کنیم.
او با اشاره به ارسال ۱۸۰ اثر توسط هنرمندان کرمانی گفت: اگرچه هنر چندان قابل مرزگذاری نیست، اما برای ما استفاده از توانمندی هنرمندان کرمانی در اولویت بود.
شهردار کرمان گفت: این حرکت علاوه بر ایجاد یک پایگاه‌داده خوب برای شهرداری و شهر کرمان، توقع ایجاد می‌کند که حتماً تعدادی از این طرح‌ها به بهار و ماه مبارک رمضان برسد و اجرا شود و یک ترکیب بسیار زیبای ملی و مذهبی در یک بهار ملی و مذهبی داشته باشیم.
شعرباف، با بیان اینکه آثار این جشنواره می‌تواند زیبایی خاصی به شهر بدهد، گفت: از ردیف بودجه‌ای که با کمک اعضای شورای اسلامی شهر به این کار اختصاص‌یافته، به‌صورت متمرکز استفاده می‌کنیم تا بخشی از آثار که قابل‌ساخت است، با اولویت طراح ساخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 13
  • امروز: 10
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,920
  • ماه: 7,558
  • سال: 25,122