ورود مدعی‌العموم به رفع مشکل دوراهی حادثه‌خیز شاهرخ‌آباد کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1648

ورود مدعی‌العموم به رفع مشکل دوراهی حادثه‌خیز شاهرخ‌آباد کرمان
دادستان کرمان به‌عنوان مدعی‌العموم و فرماندار به‌عنوان نماینده دولت به رفع مشکل نقطه حادثه‌خیز پروژه دوراهی شاهرخ‌آباد این شهر ورود و زمینه‌های رفع این مشکل را بررسی کردند.
به گزارش ایرنا، دوراهی شاهرخ‌آباد در مسیر جاده ارتباطی بین شهرهای کرمان و زنگی آباد قرار گرفته که گفته می‌شود این پروژه به علت ناتمام‌ماندن ساخت یک تقاطع غیرهمسطح به کانون حوادث زیادی تبدیل شده، ضمن آنکه تعریض و یا تعریف هر پروژه‌ای برای رفع این نقطه حادثه‌خیز نیازمند زیرسازی و آسفالت جدید است.
در واقع ساکنان زنگی‌آباد برای سفر به شهر کرمان باید از یک مسیر فرعی عبور کنند و همین امر با وجود حجم ترافیکی این جاده، آن را به یک نقطه حادثه‌خیز تبدیل کرده است؛ لذا وضعیت این پروژه در بازدید روز پنجشنبه دادستان کرمان با همراهی جمعی از مسئولان مورد بررسی قرار گرفت و در این زمینه دستگاه‌های متولی اعلام کردند که ظرف یک هفته مشکل این جاده را رفع می‌کنند.
رفع نقطه حادثه‌خیز دوراهی شاهرخ‌آباد
آن‌طور که روابط‌عمومی دادگستری استان کرمان به رسانه‌ها خبر داده، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص رفع مشکل این پروژه بیان کرد: تقاطع شاهرخ‌آباد در جاده کرمان – زنگی آباد یکی از نقاط حادثه‌خیز این استان است و این موضوع موجب ایجاد مشکلاتی برای اهالی ۲ روستای زنگی آباد و شاهرخ‌آباد شده است.
مهدی بخشی افزود: جلسات متعددی برای حل مشکل این پروژه برگزار شده و ان شاالله با ساخت ورودی ایمن به‌زودی این طرح به پایان می‌رسد.
این مقام عالی قضایی ضمن تشکر از مجموعه شورای تأمین استان کرمان و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان تصریح کرد: علاوه بر بازدیدی که از روند اجرای این تقاطع غیرهمسطح انجام شد، جلسات متعددی نیز دراین‌خصوص برگزار و مقرر شد که اداره کل راهداری علاوه بر آسفالت مسیر رفت‌وبرگشت نسبت به زیرسازی، احداث و آسفالت ورودی و خروجی روستای شاهرخ‌آباد ظرف یک هفته آینده اقدام کند که امیدواریم با اتمام آن یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر کرمان برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :