مدیرکل استاندارد استان کرمان؛ ۳۱ آسانسور غیراستاندارد در کرمان پلمب شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1772

مدیرکل استاندارد استان کرمان؛ ۳۱ آسانسور غیراستاندارد در کرمان پلمب شد
مدیرکل استاندارد استان کرمان با اشاره به اجرای گشت مشترک (مانور بازرسی استاندارد آسانسورهای منصوبه) در استان کرمان گفت: آسانسور غیراستاندارد ساختمان‌های عمومی پنج نقطه شهر در این گشت مشترک مورد بازدید قرار گرفت و در این زمینه تعداد ۳۱ دستگاه آسانسور پلمب شد.
مسلم بسیج مدیرکل استاندارد استان کرمان افزود: گشت مشترک مانور بازرسی آسانسورهای اماکن عمومی کرمان امروز به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور انجام شد.
او اظهار داشت: این طرح باتوجه‌به استانداردهای ملی ایران به شماره‌های ۱-۶۳۰۳ برای آسانسورهای برقی و شماره ۲-۶۳۰۳ برای آسانسورهای هیدرولیکی و همچنین دستورالعمل صدور تأییدیه ایمنی آسانسور به شماره مدرک ۱۳۱/۱۳۱/د و همچنین باتوجه‌به اهمیت ضرورت نظارت بر آسانسورهای منصوبه به‌خصوص در اماکن عمومی و مراکز خدماتی، درمانی و در راستای مواد سه، ۶ و ۱۹ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد (مصوب ۱۳۹۶)، در کرمان اجرایی شد.
مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: گشت مشترک (مانور بازرسی استاندارد آسانسورهای منصوبه در اماکن عمومی) با کمک و همیاری نماینده دادستانی، نماینده استانداری، نماینده سازمان صمت و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت، اتحادیه آسانسور و پله‌برقی استان، سرپرست اتحادیه کشوری آسانسور و پله‌برقی، صداوسیمای استان هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان اجرایی شده است.
این گشت در راستای حفظ ایمنی و سلامت آحاد جامعه و در راستای پیاده‌سازی مواد سه، ۶ و ۱۹ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد با حضور مدیرکل استاندارد استان کرمان، نماینده دادستان، نماینده استانداری، نماینده سازمان صمت و سرپرست اتحادیه کشوری آسانسور و پله‌برقی صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 9
  • دیروز: 91
  • هفته: 833
  • ماه: 6,300
  • سال: 53,853