کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1797

کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، گفت: کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد و کمبود برق باعث مشکلات زیادی در شهرک‌های صنعتی کرمان شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین میجانی، در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان کرمان با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی که با حضور تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد، بابیان اینکه سه هزار کارخانه فعال در شهرک‌های صنعتی استان کرمان وجود دارد، اظهار داشت: کسری و کمبود برق باعث مشکلات زیادی در شهرک‌های صنعتی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ هکتار زمین شهرک صنعتی استان برای احداث نیروگاه خورشیدی در حال ایجاد است و کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد، گفت: اراضی قابل واگذاری در استان برای ایجاد صنایع عمومی نداریم و باید این مشکل حل شود.
محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز اظهارداشت: کمیسیون برنامه و بودجه از اثرگذارترین کمیسیون‌های مجلس در حوزه اقتصادی است.
او با اشاره به اینکه امروز کشور در جنگ همه جانبه با دشمن قرار دارد، گفت: امروز و در این شرایط، مسئله مهم کشور در حوزه اقتصادی است که باید به آن توجه شود.
استاندار کرمان با بیان اینکه در بودجه سال گذشته بند ع تبصره هشت تصویب شد که شرکت‌ها از آب‌های غیرمتعارف استفاده کنند و این موضوع مشکلات زیادی ایجاد کرده است، افزود: وزارت نیرو با این مصوبه به دنبال این بود که همه چاه‌های آب شرکت‌های بزرگ را پلمب کند و تولید را با مشکل جدی روبه‌رو می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 9
  • دیروز: 91
  • هفته: 833
  • ماه: 6,300
  • سال: 53,853