نشست بعدی کارگروه رفع موانع تولید در جیرفت برگزار می شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 597

نشست بعدی کارگروه رفع موانع تولید در جیرفت برگزار می شود

 

روز گذشته نشست کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان در استانداری و با مدیریت دکتر دهقان معاون استاندار برگزار شد.در این نشست برخی از سرمایه گذاران جنوبی حضور داشته و به بیان مشکلات خود پرداختند.دکتر دریجانی مسوول بیمارستان خصوصی قائم جیرفت در این نشست گفت:

90درصد مراجعین به بیمارستان های جیرفت بیمه سلامت هستند و 80درصدشان روستایی هستند، این مساله مشکل کوچکی در نظر همه است که برای بیمارستان قائم بسیار بزرگ است. بیمه سلامت باید اجازه بستری بیمه همگانی و روستایی را در بیمارستان های بخش خصوصی بدهد این اتفاق در بیمارستان های سیستان و بلوچستان افتاده است اما در جنوب کرمان مشکل داریم .دهقان معاون استاندار هم ابراز داشت: با همکاری آقای دکتر فدایی استاندار کرمان نامه ای را تنظیم کنید و آقای کمالی پور نماینده جیرفت هم از طریق ریش سفیدی این مشکل را در تهران حل کند.سرمایه گذار هتل آرمان نیز در این نشست با بیان اینکه این هتل 42درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون هیچ تسهیلاتی نگرفته است ابراز داشت: راه و شهرسازی به دلیل اینکه این پروژه طول کشیده اصرار دارد باید با قیمت روز زمین را پرداخت کنید.

رودباری معاون راه و شهرسازی جنوب هم گفت تاکنون 4بار به این سرمایه گذار در طول 21سال فرصت داده شده در حالی که قرارداد دوساله بوده و دیگر متاسفانه امکان آن نیست که مدارا کنیم و باید جریمه را بپردازند. البته به دلیل اینکه سرمایه گذاری و هزینه کرده بودند وزارتخانه خواست تا دادگاه رای دهد و زمین را بدون لحاظ کردن ارزش افزوده خریدری کنند.

اما جالب ترین نکته این نشست حضور حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در جلسه رفع موانع تولید جنوب استان بود که در این نشست حضور یافت و به صورت میهمان به پیگیری مشکلات دو طرح سرمایه گذاری در شهرستان های منطقه انتخابیه خود را مطرح و پیگیری کرد. دهقان معاون استاندار که مسوولیت این جلسه را برعهده داشت گفت: برای دو واحد بردسیر و روستای دوچاهی سیرجان و بهرامجرد بردسیر به منظور توسعه و احداث بهره برداری مرغ تخم گذار و شبیه همین طرح هم در سیرجان به مبلغ 150میلیارد ریال از محل اشتغال روستایی اعتبار تخصیص داده شود.آقای حسن پور موضوع دکتر دریجانی و بیمارستان قائم را نیز مطرح و پیشنهاد داد که می تواند این مشکل را با همکاری دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس پیگیری کند.

دهقان معاون استاندار تاکید کرد برای بررسی مشکلات سرمایه گذارانی که نتوانستند امروز در جلسه مشکلشان را مطرح کنند چهارشنبه هفته آینده جلسه ای در جیرفت برگزار و مشکلات این افراد در آنجا بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 65
  • امروز: 4
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,239
  • ماه: 7,392
  • سال: 24,876