برگزاری رویداد ملی تئاتر «سردار آسمانی» در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره

برگزاری رویداد ملی تئاتر «سردار آسمانی» در کرمان 

امسال همزمان با ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رویداد ملی تئاتر سردار آسمانی، در کرمان برگزار شود.

در جلسه هماهنگی برگزاری سومین رویداد ملی تئاتر سردار آسمانی تصمیم گرفته شده که رویداد ملی تئاتر سردار آسمانی امسال همزمان با ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شود.

در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور،معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و تعدادی از اعضای هیئت مدیره و فعالان حوزه نمایش کرمان حضور داشتند.

محمدرضا علیزاده در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی با استفاده از ظرفیت هنر در خصوص ترویج مکتب سردار اسمانی گام بر می‌دارد.

او افزود:این جشنواره از سال ۹۸ آغاز شده است و با تاثیر گذاری که هنر نمایش، بر شناسایی هر چه بیشتر مکتب سردار شهید سلیمانی به مردم خواهد داشت، امیدواریم این جشنواره هر ساله استمرار داشته باشد و بتوانیم جشنواره‌ای پربار برگزار کنیم.

حمید نیلی، مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس هم ضمن تشکر از عوامل اجرایی جشنواره در کرمان برای برگزاری موفق دو دوره از این جشنواره،  نقاط قوت و ضعف برگزاری جشنواره در سال‌های قبل را بیان کرد و گفت: باید تلاش کنیم هر سال با استفاده از تجربیات دوره‌های قبل نقاط قوت را پر رنگ‌تر و نسبت به کاستن از نقاط ضعف جشنواره اقدام کنیم.

او افزود: این جشنواره قابلیت‌های زیادی دارد، به طور مثال می‌توان قسمت‌های جنبی آن را بیشتر کنیم و مفاهیم جدیدی از جمله فضای مفهومی، مدافعین حرم و … را با همفکری در این جشنواره اضافه کنیم.

پیش از صحبت‌های مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گزارشی از دو دوره برپایی جشنواره ملی سردا آسمانی در سال‌های قبل را ارائه کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 30
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,265
  • ماه: 4,775
  • سال: 17,514