آرامش بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1092

آرامش بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت

افزایش قیمت انس جهانی طلا در هفته گذشته اگرچه موجب رشد اندک بهای طلا در داخل شد، اما کاهش تقاضا و ثبات نسبی نرخ ارز، تاثیر چندانی بر قیمت انواع سکه نداشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا، بازار سکه و طلا در آخرین هفته مهرماه حرکت رفت و برگشتی داشت، بر این اساس،  چنانچه در یک روز قیمت‌ها رشد داشت، فردای آن روز شاهد افت بها بودیم.

 در روز شنبه قیمت‌ها افت اندکی داشت و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۰ هزار تومان کاهش در مقایسه با روز پنجشنبه (۲۲ مهرماه)  با رقم ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان معامله شد و فردای آن روز دوباره قیمت سکه ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

بهای سکه روز دوشنبه عقبگرد ۱۱۰ هزار تومانی را ثبت کرد و با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد.

نوسان قیمت سکه تا پایان هفته ادامه داشت و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید روز سه‌شنبه با نرخ ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، چهارشنبه با بهای ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و پنجشنبه با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله‌ می‌شد.

قیمت‌ها در بازار طلای خام نیز در هفته مذکور نیز نوسان قابل توجهی نداشت. به این صورت که یک گرم طلای ۱۸ عیار در روز شنبه یک میلیون و ۱۳۸ هزار تومان معامله ‌شد و در روز بعد ۴ هزار تومان افت قیمت داشت.

در روز دوشنبه افت قیمت ۱۰ هزار تومانی را شاهد بودیم و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار یک میلیون و ۳۲ هزار تومان تعیین شد. سه‌شنبه روند بازار تغییر کرد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۴ هزار تومان افزایش داشت و با نرخ یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان معامله می‌شد. روز چهارشنبه قیمت طلای آب شده برابر یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان و پنجشنبه برابر یک میلیون و ۱۴۹ هزار تومان شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :