فرمانده سپاه ثارالله کرمان: مشکلات این استان به دلیل سیاست زدگی است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1227

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: مشکلات این استان به دلیل سیاست زدگی است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: امروز تمام مشکلات این استان به دلیل سیاست زدگی و به عدم به کارگیری جوانان است.

سردار حسین معروفی در یادواره شهدای روستای کُرُم شهربابک با بیان اینکه بزرگی، شوکت و قدرت ایران در منطقه به برکت خون شهیدان است، افزود: شهیدان به عنوان ستارگانی درخشان راه سعادت را برای ما نمایان کرده‌اند و امروز قدرت آنها را بیش از دوران حیات مادی شان مشاهده می‌کنیم.

او اظهار داشت: شهدا شناسنامه واقعی ملت ما و محور وحدت حقیقی ایران اسلامی هستند و هیچکس نباید به خود جرات دهد که برای شهید و خانواده شهید خط‌کش و محدودیت بگذارد.

سردار معروفی اظهار کرد: سه مولفه اعتقادی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن شهداست که امروز به عنوان الگوهای واقعی ما تبدیل شده اند. او با بیان اینکه،شهیدان استحکام درونی داشتند،چون درون رزم بودند تا برون رزمان موفقی شدند، تصریح کرد: صحنه نبرد برای رزمندگان، صحنه اجرای تکلیف بود به طوری با یکدیگر بر سر جان دادن رقابت می کردند. او یادآور شد:شهدا سیاست زده و محافظه کار نبودند چون در کار خود صداقت و اخلاص داشتند. فرمانده سپاه استان کرمان اظهار داشت:تشویق، شهیدان را زمین‌گیر نمی کرد و زخم زبان آنان را زمین نمی زد و با هر لباسی در هر زمان و هر مکانی خدمت می کردند. او گفت: مسئولان دلسوز و هوشیار پای کار باشند تا مشکلات مردم حل شود و امیدواری در جامعه بسط بیشتری پیدا کند. سردار معروفی با بیان اینکه صبر، بصیرت عمیق، اخلاص و صداقت، از جمله خصلت های شهیدان است، تصریح کرد:در جنگ ثابت شد که فرمانده و مسئول باید از دل بحران برگزیده شود،کسی که بحران زده نمی شود. او خاطرنشان کرد: امروز دشمن سعی دارد با انشقاق بین مردم و مسئولان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند و در مقابل ما هم موظف هستیم به دشمن اعتماد نکنیم، فریبش را نخوریم زیرا قابل پیش بینی نیست. سردار معروفی تاکید کرد:دشمن قصد گرفتن هویت ملی ما را دارد اما ما باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای محلی این هویت را حفظ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 22
  • امروز: 21
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,931
  • ماه: 7,569
  • سال: 25,133