بازدید معاون رئیس‌جمهور از آسایشگاه جانبازان بچه‌های حاج قاسم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره

بازدید معاون رئیس‌جمهور از آسایشگاه جانبازان بچه‌های حاج قاسم 

معاون رئیس‌جمهور و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامي از آسایشگاه جانبازان بچه‌های حاج قاسم که به همت شرکت گهرزمین راه‌اندازی شده است، بازدید کرد. 

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر پنجم خردادماه طی این بازدید در جریان مشکلات جانبازان قرار گرفت و به درد و دل‌های آنان گوش داد. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این بازدید گفت: بودجه‌ای برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی و رفاه جانبازان سراسر کشور در نظر گرفته شده است. 

او در این بازدید از اقدام شایسته گهرزمین در راستای رفاه و رسیدگی به جانبازان تقدیر و تشکر کرد و ضمن قول مساعدت برای پیگیری و حل مشکلات جانبازان بر لزوم ارج نهادن هرچه بیشتر به جایگاه جانبازان تاکید کرد. 

بر پایه این گزارش، آسایشگاه جانبازان بچه‌های حاج قاسم در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و در دو فاز به بهره‌برداری رسیده است به طوری که فاز اول آن در سال ۱۳۹۹ و در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و فاز دوم آن در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع در سال گذشته به‌بهرداری  رسیده است که ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع از این آسایشگاه محوطه‌سازی و گلکاری شده است. 

به گزارش‌ “کرمان‌نو” آسایشگاه جانبازان بچه‌های حاج قاسم به همت شرکت گهرزمین و با درایت و تدبیر سردار دل‌ها و با هدف خدمت رسانی به جانبازان قطع نخاعی و جانبازانی که شرایط ویژه دارند احداث شد. 

براساس این گزارش، هم‌اکنون آسایشگاه بچه‌های حاج قاسم به جانبازان ضایعه نخاعی ۷۰ درصد و جانبازانی که شرایط ویژه دارند، خدمات اقامتی و رفاهی ارائه می‌کند و هم‌اکنون  ۸ جانباز در آن اقامت دارند. 

گفتنی است این آسایشگاه دارای ۱۶ تخت است و خدمات درمانی از طریق درمانگاه شبانه‌روزی ایثار جنب این آسایشگاه به جانبازان داده می‌شود. 

به گزارش کرمان‌نو، شرکت گهرزمین برای رفاه جانبازان قطع نخاعی تاکنون ۳۰ دستگاه ویلچر برقی واگذار کرده است. 

برپایه این گزارش، شرکت گهرزمین در راستای توجه به مسیولیت‌های اجتماعی و به منظور توانمندسازی اقتصاد ملی و تحقق رویکرد اقتصاد مقاومتی، به عنوان معین اقتصادی شهرستان منوجان، به ایجاد و توسعه مشاغل خانگی، اقدامات فرهنگی و آموزشی، احیای دامداری و … در این شهرستان پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 33
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,268
  • ماه: 4,778
  • سال: 17,517