رییس اداره پست بم: زائران اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1265

رییس اداره پست بم: زائران اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند

سها خدیش- رئیس اداره‌پست‌بم از شهروندان شهرستان‌شرقی استان کرمان خواست به دلیل مشکلات بوجود‌آمده از تراکم‌پستی در ایام نزدیک به اربعین، زائران زودتر برای اخذ گذرنامه اقدام نمایند و برای روزهای پایانی موکول نکنند. مجتبی قلعه‌خانی گفت: با اشاره به اینکه در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین فرایند توزیع گذرنامه توسط شرکت ملی‌پست انجام می‌شود،زائران به‌منظور دریافت به‌موقع گذرنامه،باید زودتر برای اخذ آن اقدام نمایند.

*همزمانی اربعین با فصل برداشت خرما تراکم بالای کار

او بیان‌کرد: با‌توجه به اینکه اربعین‌امسال در شهریور‌ماه قرار دارد و در این‌ماه نیز برداشت‌و‌ارسال خرما در شهرستان‌های‌شرقی استان از طریق پست‌بم انجام می‌شود و همچنین حضور مراجعین‌عادی نیز باعث می‌شود حجم کارها زیاد شده و جمعیت زیادی به پست مراجعه نمایند.به گفته او حجم کار ناشی از تداخل اربعین‌، برداشت و ارسال‌ خرما و مراجعین‌عادی پست باعث می‌شود پاسخگویی پست زیر‌سوال رود. قلعه‌خانی بیان‌کرد:شبکه‌پستی برای انجام عملیات فنی فرایند توزیع گذرنامه زائران اربعین حسینی توجه ویژه‌ای خواهد داشت.

*اخذ گذرنامه را برای دقیقه‌های پایانی نگذارید

او می‌گوید متاسفانه بیشتر مردم گذرنامه‌های خود را برای روزهای پایانی می‌گذارند و این موضوع باعث می‌شود تا خدمات‌دهی به شهروندان به‌کندی صورت گیرد. قلعه‌خانی ادامه‌داد: اداره‌گذرنامه اعلام کرده‌است بارکد گذرنامه‌ها را در اختیار کسی قرار نمی‌دهد بنابراین مردم نیز انتظار‌دارند که با مراجعه به پست سریعا گذرنامه پیدا شود و در‌اختیار شخص قرار گیرد که این کار زمان‌بر است‌. او اظهار‌داشت: در سال‌های قبل از کرونا در ۱۰ روز پایانی نزدیک به اربعین مردم بیشترین مراجعه را برای دریافت گذرنامه داشتند و همچنین از شهرستان‌های شرقی نرماشیر،فهرج و ریگان نیز به اداره پست بم مراجعه می‌کنند

قلعه‌خانی توضیح‌داد:اربعین یک حرکت بزرگ فرهنگی به‌عنوان حرکت جهانی از پیشران‌های مهم تمدن نوین‌اسلامی بوده و با‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع پیروان اهل‌بیت علیه‌السلام مظهر زیبایی‌ها و تجلی وحدت و هم‌گرایی و همکاری است. رییس اداره پست‌بم ادامه‌داد:«اقدام سریع‌تر زائرین برای اخذ گذرنامه می‌تواند از ترافیک روزهای پایانی منتهی به برگزاری این رویداد باشکوه بکاهد و از اختلال احتمالی توزیع گذرنامه‌ها پیشگیری کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 41
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,276
  • ماه: 4,786
  • سال: 17,525