مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد: ۱۷۷ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1267

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد: ۱۷۷ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: مدیران مدارس زمینه لازم را برای رضایت مندی مردم در روند ثبت نام فراهم کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در این گردهمایی با بیان اینکه تمامی آمال و آرزوهای آموزش و پرورش در مدرسه محقق می‌شود خاطرنشان کرد: نقش مدیران مدارس در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

رضایی از ارزیابی ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان به صورت سالانه خبر داد و گفت: دروس تحصیلی به صورت تخصصی مدرسه ای، منطقه ای و شهرستانی نیز ارزیابی می شوند.

وی بهسازی و بروز رسانی اردوگاه های دانش آموزی را نیز ضروری دانست و از اختصاص حدود ۵ میلیارد تومان بودجه توسط فرمانداری کرمان جهت بهسازی اردوگاه های دانش آموزی کوهپایه خبر داد.

رضایی با اشاره به وجود ۱۷۷ پروژه آموزشی نیمه‌تمام آموزشی در استان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با کمیته سفرهای استانی رئیس‌جمهور بودجه قابل توجهی جهت تکمیل این پروژه‌ها به استان کرمان اختصاص یافته است.

وی گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین مکان برای اعتمادسازی و جلب اعتماد عمومی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :