فاریاب؛ شهرستان بدون بیمارستان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1279

فاریاب؛ شهرستان بدون بیمارستان

حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه فاریاب در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، خواهان توجه جدی متولیان برای راه‌اندازی بیمارستان در این شهرستان شد. امام جمعه فاریاب در تشریح مشکلات این شهرستان به ضرورت احداث بیمارستان اشاره و تاکید کرد: نبود بیمارستان از مشکلات ماست به طوری که برخی ساکنان به دلیل مار یا عقرب‌گزیدگی جان خود را از دست می‌دهند. او همچنین با بیان اینکه فاریاب اینک از نظر راه‌های ارتباطی در بن بست قرار دارد اظهارداشت: احداث دو جاده مهم در این شهرستان برای خروج از بن بست ضروری است و احداث دو جاده صوغان – اُرزوئیه و جاده حرمه می‌تواند این شهرستان را از بن بست خارج کند. به گفته او احداث جاده حرمه علاوه بر اینکه شهرستان را از بن بست خارج می‌کند، همچنین ۲۰۰ کیلومتر فاصله فاریاب را تا شیراز کوتاه تر می‌کند. امام جمعه فاریاب در ادامه به کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی در این شهرستان نیز اشاره و تاکید کرد: امکانات موجود در شهرستان فاریاب در حد امکانات مورد نیاز بخش است و بسیاری از ادارات در فاریاب وجود ندارند. او همچنین خواستار احداث شهرک صنعتی در این شهرستان شد و نیز بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد اراضی کشاورزی فاریاب فاقد سند هستند. گروهی گفت: بیش از ۹۵ درصد زمین های کشاورزی فاریاب سند ندارند که مقصر اصلی منابع طبیعی است که این اراضی را ملی اعلام کرده است.

امام جمعه فاریاب همچنین گفت: یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که مدیران روحیه جهادی داشته باشند لذا استاندار کرمان هم مجاهد بوده و هست و هم روحیه جهادی دارد.

به گزارش ایرنا نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با موضوع تامین آب جنوب استان در مصوبات سفر رییس جمهور تاکید کرد. منصور شکراللهی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان فاریاب را نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: یکی از معین‌های اقتصادی استان کرمان می‌تواند در احداث بیمارستان برای این شهرستان مشارکت کند تا این مشکل رفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 19
  • امروز: 119
  • دیروز: 254
  • هفته: 1,796
  • ماه: 7,969
  • سال: 27,640