رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان تغییر را کلید زد؛ علیرضا تارم به معاونت هبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی جنوب منصوب شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1281

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان تغییر را کلید زد؛ علیرضا تارم  به معاونت  هبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی جنوب منصوب شد

به گزارش «کاغذ وطن» رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در اولین گام در راستای تغییرات در ترکیب معاونت های خود روز گذشته علیرضا تارم را در سمت معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی منصوب کرد.

احمد‌ احمدپور، یک ماه قبل حکم ریاست سازمان‌ جهاد کشاورزی جنوب کرمان را از دستان معاون وزیر جهاد کشاورزی دریافت کرد و بعد از سعید برخوری رییس سابق این سازمان، سکان یکی از بزرگترین و موثرترین ارگان‌های این منطقه را در دست گرفت.

احمدپور که در برنامه‌ها و اهداف خود از نگاه ویژه به نیروی انسانی گفته بود در اولین اقدام، روز گذشته تغییر را از معاونت بهبود تولیدات دامی این سازمان شروع کرد.

 طی مراسمی با حضور رئیس مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی جنوب کرمان،مدیر کل دامپزشکی جنوب کرمان، مدیران ستادی و روسای ادارات زیر مجموعه جهاد کشاورزی، علیرضا تارم که تا قبل از آن ریاست امور دام مدیریت جهاد شهرستان جیرفت را بر عهده داشت به جای محمد‌رضا قائدی فر به عنوان معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی منصوب شد. 

 احمد احمدپور ضمن قدردانی از زحمات قائدی فر معاونت پیشین به چالش‌های این حوزه مانند تامین گوشت مرغ جنوب کرمان،و نبود انبار علوفه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که در این رابطه اقدامات موثری انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :