رئیس بنیاد مستضعفان کشور: کار بنیاد مستضعفان در قلعه‌گنج تمام شده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1363

رئیس بنیاد مستضعفان کشور: کار بنیاد مستضعفان در قلعه‌گنج تمام شده است

 

فتاح با بیان اینکه به دنبال توسعه الگوی کشت مناسب در کرمان هستیم، گفت: ما ماموریت داریم کشاورزی را به سمت امنیت غذایی پیش ببریم. سید پرویز فتاح شامگاه ۲۵ آبان در دیدار با فداکار استاندار کرمان با بیان اینکه به دنبال توسعه الگوی کشت مناسب در استان کرمان هستیم، گفت: ما ماموریت داریم بر امنیت غذایی تلاش کنیم و از این جهت کشاورزی را به سمت امنیت غذایی پیش می‌بریم.

 او با اشاره به طرح مجتمع کشاورزی، باغی و زراعی بنیاد مستضعفان در شهرستان ارزوئیه افزود: قبلا گلخانه‌ای در ارزوئیه وجود نداشت و الان طرحی به وسعت ۲۰ هکتار با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است که مراحل گاز‌رسانی آن به زودی انجام خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به محدودیت آب در منطقه بیان داشت: بهتر است متناسب با آب منطقه به سمت محصولات آبی کمتر برویم و سعی کنیم از آبیاری قطره‌ای و بازچرخانی آب برای گلخانه‌ها استفاده کنیم.

او  با بیان اینکه ما به دنبال توسعه الگوی کشت مناسب در استان کرمان هستیم، بیان کرد: محصولات هر منطقه‌ای باید در چارچوب و راهبرد  بنیاد باشند، بنابراین باید عادت‌های زراعی را تغییر دهیم و برای توسعه براساس چارچوب عمل کنیم.

فتاح با بیان اینکه ۲ هزار بسته غذایی و معیشتی بین محرومان در ارزوئیه توزیع می‌شود، افزود: یک دستگاه آمبولانس به ارزوئیه اختصاص داده شد و بیمارستان منطقه و خانه بهداشت تجهیز می‌شود و چند زمین ورزشی نیز بررسی شده است.

او با اشاره به اینکه کارخانه نساجی کرمان سال‌ها پیش تعطیل شده و بدون استفاده مانده است، تصریح کرد: سعی ما بر این است که ملک این کارخانه مولدسازی شود و این موضوع حتما به نفع استان کرمان خواهد بود.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم استان کرمان گفت: دلخوشی و امید مناطق محروم به اقدامات خیرخواهانه بنیاد مستضعفان می باشد و اقدامات بنیاد مستضعفان، امیدآفرین است.

او با بیان اینکه انتظار مناطق محروم از بنیاد مستضعفان این است که آن‌ها را رها نکند، افزود: در شهرستان قلعه‌گنج، اینگونه تلقی شده که بنیاد مستضعفان کار را نیمه تمام رها کرده است در حالی که این نگاه، باید برداشته و اقدامات بنیاد مستضعفان تکمیل شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه در منطقه جازموریان و محرومیت زدایی در این منطقه فعال شدیم، گفت: در شهرستان قلعه گنج کار بنیاد مستضعفان تمام است و هر تعهدی که تاکنون داده‌ایم به اتمام می‌رسد و تحویل می‌دهیم.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی در منطقه جازموریان و زهکلوت وارد شده است، ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در برنامه است.

فداکار با اشاره به سیل اخیر استان کرمان گفت: تعدادی از قنوات آسیب دیده و تخریب شدند که درخواست داریم بنیاد مستضعفان در احیای این قنات‌ها با ما همکاری کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 27
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,262
  • ماه: 4,772
  • سال: 17,511