انتقاد زاهدی از فشار مالیاتی در استان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1156

انتقاد زاهدی از فشار مالیاتی در استان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: جلوی فرار مالیاتی باید گرفته شود اما فشار مالیاتی به تولید کننده صحیح نیست.

محمدمهدی زاهدی در مراسم معارفه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان بیان کرد:  تمام افرادی که حضور دارند و در حوزه مدیریتی دارای  سطح هستند اما در دوران برزخی مدیریت کار برای مدیر بسیار سخت است.

نماینده مردم کرمان و راور در  مجلس شورای اسلامی افزود: اداره این دستگاه بسیار سخت است اما آقای شهسواری در این مدت به عنوان سرپرست بهترین خود را نشان داد و برای آقای سلطانی نژاد آرزوی موفقیت داریم.

زاهدی ادامه داد: امورات باید با هماهنگی باشد اما هماهنگی به تنهایی کافی نیست؛ سایر ادارات، نهادها و سازمان‌های مرتبط علاوه‌بر هماهنگی باید حمایت کنند.

وی تصریح کرد: ما در استان کرمان در موضوع مالیاتی بسیار گلایه داریم؛ چگونه می‌شود بدون نظر مسئولین استان ۱۲۸ درصد مالیات استان را برای سال ۱۴۰۱ افزایش دهند.

زاهدی ادامه داد: در لایحه بودجه سال آینده صندوق پیشرفت و توسعه گذاشته شده، ما مناطق محروم بسیاری در استان داریم و باید پولی باشد تا کار شود. امیدواریم تجدید نظر شود وگرنه مشکل جدی برای استان ایجاد می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: فشار زیادی که به تولیدکننده برای گرفتن رتبه می‌آوریم ظلم است. جلوی فرار مالیاتی باید گرفته شود اما فشار مالیاتی به تولیدکننده ظلم است.

زاهدی تاکید کرد: شفاف‌سازی امورات و پاک بودن سیستم به خصوص در ارتباطات با بخش‌های خصوصی بسیار مهم است تا خدشه‌ای به مدیران وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :