نخلستان‌های نرماشیر در حال خشک شدن هستند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1363

نخلستان‌های نرماشیر در حال خشک شدن هستند

فرمانده سپاه نرماشیر گفت: نخلستان‌های نرماشیر در حال خشک شدن هستند و نیاز است قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در این زمینه ورود پیدا کند.

یادواره ۱۰۴ شهید شهرستان نرماشیر در روستای بدر آباد با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از مردم این شهرستان برگزار شد. سرهنگ محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر در این مراسم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب بدانید.

او افزود: حاج قاسم سلیمانی یک راه انسان ساز است و ما باید از آن درس بگیریم. فرمانده سپاه نرماشیر بیان کرد:دشمن از نام مقدس سردار دل‌ها هراس دارد و دنبال کم رنگ کردن این نام مقدس است، جوانان ما باید بیشتر توجه کنند. سرهنگ رویان گفت:دشمن جوانان را هدف قرار داده است، به دنبال فریب جوانان است، جوانان ما دقت کنند.

رویان افزود:ما مسئولان خادمان مردم هستیم و باید نوکر آن‌ها باشیم، باید به درد مردم بپردازیم و پیگیری کنیم. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نرماشیر بیان کرد: در شهرستان نرماشیر برای رفع تنش آبی و بحران کم آبی ۵خلقه چاه آب شرب احداث شده است. او در ادامه خواستار توجه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران به این شهرستان شد و گفت: در شهرستان نرماشیر ۲۷آموزشگاه غیر ایمن و خطر ساز وجود دارد که دانش آموزان با استرس و اضطراب تحصیل می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نرماشیر افزود: اقتصاد ۴شهرستان شرق استان کشاورزی و تولید خرما است و محصولات خرمای کشاورزان شرق استان بصورت خام فروشی به بازار عرضه می‌شود. رویان در ادامه بیان کرد: شرق کرمان نیاز به کارخانه فرآوری خرما دارد. رویان در ادامه با اشاره به خشک شدن نخل‌های خرما در شمال این شهرستان گفت :۵۰هزار نخل و ۱۷نخلستان خرمای کشاورزان در حال خشکیدن است و لازم است همانطور که قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای رفع تنش آبی ورود پیدا کرد و مشکل تنش آبی را رفع کرد در این زمینه هم ورود پیدا کند.

رویان تاکید کرد: مهمترین اقتصاد شرق استان تولید خرما است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 66
  • امروز: 5
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,240
  • ماه: 7,393
  • سال: 24,877