استاندار کرمان: آبرسانی به شهرهای شرقی تا پایان سال به اتمام می‌رسد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1437

استاندار کرمان: آبرسانی به شهرهای شرقی تا پایان سال به اتمام می‌رسد

استاندار کرمان گفت: آبرسانی به استان از حوزه‌های مختلف در اولویت پروژه‌های استان است و تا پایان سال آبرسانی به شهرهای شرقی استان کرمان افتتاح می‌شود.

محمدمهدی فداکار در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با بیان اینکه برگزاری انتخابات انجمن روابط عمومی‌های استان بسیار مهم بود که امروز در استان برگزار شد، اظهارداشت: روابط عمومی رسالت سنگینی در تبیین دستاوردهای نظام و دولت دارد.

او با اشاره به اینکه مردم باید از خدمات دولت‌ها بدانند و معرفی این خدمات امید آفرین است، گفت: به یاری خدا اقدامات خوبی برای توسعه استان و تامین زیرساخت‌ها در حال انجام است.

استاندار کرمان با بیان اینکه آبرسانی به استان از حوزه‌های مختلف در اولویت پروژه‌های استان است، افزود: تا پایان سال آبرسانی به شهرهای شرقی استان کرمان افتتاح می‌شود.

او با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه اضطراری انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور دهه فجر امسال با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو آغاز شد، ادامه داد: این طرح شامل ۱۴۵ کیلومتر خط انتقال آب، ۲ تصفیه خانه و ۲ ایستگاه پمپاژ آب است.

فداکار به اهمیت اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: پروژه اضطراری انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان با هدف رفع تنش آبی این دو شهر اجرا می‌شود و نیاز آبی حدود یک میلیون نفر را به میزان قابل توجهی بر طرف می‌کند.

او با اشاره به اینکه در استان کرمان هیچ خبری از مسمومیت‌های دانش‌آموزی نداشتیم و دشمن به‌دنبال ایجاد التهاب در جامعه است، افزود: دشمن از آرامش و امنیت کشور نگران است و سعی می‌کند به هر طریقی که شده این آرامش را بر هم بزند.

استاندار کرمان با بیان اینکه دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع را در دستور کار داشته باشند و روابط عمومی‌ها در این زمینه وظیفه مهمی به عهده دارند، ادامه داد: نباید فضا را برای دشمن و ایجاد التهاب در جامعه باز گذاشت تا دشمن از این فضا بهره‌گیری کند.

او با اشاره به صدای انفجار حدود ۱۰ روز گذشته در کرمان و ایجاد صدای مهیب، گفت: اگر اطلاع‌رسانی به موقع به مردم انجام شده بود آرامش مردم به هم نمی‌خورد و ما در این زمینه مسئول هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :