با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود. برنامه ویزیت رایگان و غربالگری کم‌خونی خیریه یاس

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1463

با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود. برنامه ویزیت رایگان و غربالگری کم‌خونی خیریه یاس

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات پزشکی رایگان به مردم و خانواده‌های این استان ارائه می‌کنند و افراد مبتلا به سرطان نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی خیریه یاس، این خدمات در قالب ویزیت پزشک متخصص، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی و نیز انجام آزمایش های غربالگری کم‌خونی با حضور متخصص خون شناسی آزمایشگاهی طی فردا ۱۳ اردیبهشت ماه به مردم دیار کریمان ارائه می‌شود.

به این منظور متقاضیان می توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه به مرکز فوق تخصصی کم خونی یاس کرمان واقع در بلوار ۲۲ بهمن، بعد از کلانتری ۱۵ مراجعه کنند و از این خدمات بهره مند شوند.

روز ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده و شعار این هفته به عنوان «سلامت همه با پزشکی خانواده» تعیین شده است که گنجاندن پزشکی خانواده در شعار محوری این هفته نشان از اهمیت موضوع دارد و با این اقدام توجه و تمرکز بیشتری بر روی این برنامه صورت می‌گیرد.

انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان یاس کرمان به همت جمعی از خیران تشکیل شده که افزون بر شش هزار بیمار نیازمند را تحت پوشش دارد و تمامی فعالیت های این خیریه با مشارکت مردم و توسط نیروهای داوطلب تحت مدیریت انجمن صورت می گیرد.

این خیریه در بخش‌های مختلفی از جمله مشارکت در تامین هزینه های درمان بیماران، برگزاری دوره های گروه درمانی و مشاوره برای بیماران و خانواده آنان، اسکان رایگان و تغذیه بیماران و همراهان، برگزاری اردوهای تفریحی ورزشی و زیارتی، تاسیس و تجهیز مراکز درمان مرتبط با سرطان همچون رادیوتراپی و فیزیوتراپی، اعزام داوطلبان آموزش دیده به بخش آنکولوژی کودکان و تقویت روحیه همدلی و ایجاد نشاط برای گذراندن دوره درمان، برگزاری مراسم عمومی و مردمی به مناسبت ها مذهبی و ملی با مشارکت مردم در جهت دستیابی به اهداف خود فعالیت می‌کند.

مجموع ارزش ریالی پروژه‌های در دست ساخت انجمن خیریه یاس در کرمان که حول خدمات رسانی به بیماران سرطانی است افزون بر پنج هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 7
  • امروز: 135
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,045
  • ماه: 7,683
  • سال: 25,247