امام جمعه کرمان: دولت و مردم وحدت کشور را حفظ کنند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1464

امام جمعه کرمان: دولت و مردم وحدت کشور را حفظ کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مردم و دولت وظیفه دارند که وحدت و همدلی کشور را در شرایط فعلی حفظ کنند و ضمن رفع مسائل و مشکلات، مدافع ارزش‌ها باشند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان افزود: باید از برخورد بین المللی مراقبت و مواظبت کنیم و سیاست جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار دهیم، باید در داخل و خارج مرزها مدافع ارزش ها باشیم و از نگاه انسانیت دفاع کنیم.

او اظهار داشت: دولت باید در راستای وحدت و همدلی، توجه به معیشت قشر آسیب پذیر، مراقبت برای برخورد با تورم و گرانی و افزایش قدرت خرید مردم عمل و با وسواس برای تحقق این سیاست ها کار کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عنوان کرد: ۲ حادثه تاریخ ساز و سخت را کشور در خود دیده و پشت سر گذاشته ایم که یکی از آنها تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشور و روز خروج آمریکا از برجام است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها در تاریخ نشان دادند که بدعهد، کینه ورز و باج خواه هستند و با این سیاست خود با دیگر ملت ها و کشورها برخورد می کنند.

او بیان کرد: تهاجم و تجاوز در کارنامه ننگین آمریکا ثبت شده و در مقابل آن جمهوری اسلامی با عزت، حکمت و مصلحت از بدو تاسیس تاکنون، تحت فرماندهی ولایت فقیه سیاست های خود را پیش برده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: این دو نگاه متفاوت حتما به درگیری و تخاصم می انجامد لذا یکی باید از نگاه خود عدول کند. جمهوری اسلامی مبتنی بر کتاب و سنت است و یک گام هم از آرمان های خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 62
  • امروز: 0
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,235
  • ماه: 7,388
  • سال: 24,872