دریافت وجه نقد در مدارس ممنوع!

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1480

دریافت وجه نقد در مدارس ممنوع!

معاون پژوهش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دریافت پول نقد از اولیای دانش آموزان تحت هر شرایطی ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. رضا امیری‌فرد گفت: باید به گونه در حوزه سازمانی عمل کنیم که مدیون مردم، جامعه و دانش‌آموزان نباشیم. او در خصوص اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: اجرای طرح رتبه بندی، اقدامی ماندگار از دولت سیزدهم در تاریخ آموزش و پرورش است که نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دارد. امیری فرد با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان از دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است بر ساماندهی موثر نیروی انسانی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بر اساس نیاز در تابستان پیش رو تاکید کرد. معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ساماندهی بهینه نیروی انسانی مدارس، مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در نقل و انتقالات فرهنگیان است، افزود: صرفه جویی نیروی انسانی مهمترین صرفه جویی در نظام تعلیم و تربیت است.

امیری فرد با اشاره به اجرای برنامه‌های اثر بخش و مفید در هفته گرامیداشت مقام معلم بیان کرد: احترام به معلم احترام به ارزش هاست و بر این مهم در آیات قرآن کریم، بیانات و احادیث ائمه اطهار علیهم السلام و فرمایشات حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی تاکید شده است.

او با اشاره به رشد ۱۰ برابری درآمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش استان در یکسال اخیر گفت: ساماندهی درآمد‌های اختصاصی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در راستای خلق درآمد پایدار برای برون رفت آموزش و پرورش استان از مشکلات مالی و اعتباری است.

امیری بر تشکیل تیمی متشکل از عاملان ذیحساب و معاونان پشتیبانی ادارات برای ارزیابی و نظارت بر هزینه کرد و امور مالی مدارس تاکید کرد و افزود: دریافت پول نقد از اولیای دانش آموزان تحت هر شرایطی ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بر پیگیری ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: ادارات آموزش و پرورش به صورت ماهیانه در زمینه ثبت صدور کتب درسی ارزیابی و رتبه بندی می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 20
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,599
  • ماه: 7,853
  • سال: 25,707