بازار فروش صنایع‌دستی کرمان را ایجاد می‌کنیم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1488

بازار فروش صنایع‌دستی کرمان را ایجاد می‌کنیم

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: بسترسازی برای بازار فروش صنایع دستی کرمان در سطح استانی، کشوری و جهانی را انجام می‌دهیم.

امیر حسن‌زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع‌ دستی در محل هتل پارس اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی کرمان از کیفیت خوبی برخوردار بود و به هنرمندان کرمانی شرکت‌ کننده در این نمایشگاه افتخار کردم.

معاون  هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان اینکه بدون هماهنگی قبلی و بر حسب اتفاق در حالی که از سفر شهرستانی به کرمان برگشتم، متوجه شدم، نمایشگاه صنایع دستی کرمان دایر شده است و برای بازدید به این مکان آمدم، ابراز داشت: باید اطلاع‌ رسانی بهتری برای نمایشگاه صنایع‌ دستی انجام شود و مکان بزرگتری را برای این نمایشگاه در نظر بگیرند.

حسن‌زاده همچنین از مشکلات فعالان صنایع‌دستی در زمینه برندینگ و بازاریابی سخن‌به میان آورد و ادامه داد: ما در معاونت اقتصادی استانداری کرمان همچنین بحث بازار فروش برای صنایع‌ دستی استان را در کرمان، ایران و خارج از کشور با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری دنبال می‌کنیم.

معاون  هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به ظرفیت‌ های بخش صنایع‌دستی در زمینه ایجاد اشتغال عنوان کرد: صنایع‌دستی با سرمایه اندک اما اشتغال زایی بالایی دارند و هنرمندان باید بدون دخالت دولت به فعالیت بپردازند و دولت نقش حمایتی از هنرمندان را بر عهده دارد.

حسن‌زاده از راه‌اندازی کارگاه آموزشی تراش گوهر سنگ در سیرجان بر اساس تفاهم نامه مشترک بین استانداری کرمان، اداره کل فنی و حرفه‌ای و شرکت ایمیدرو خبر داد و یادآور شد: راه‌اندازی ۷ کارگاه دیگر در دستور کار قرار دارد که دو کارگاه در سال جاری فعال می‌ شود.

حسن‌زاده معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان در بازدید از دومین نمایشگاه هنرمندان انجمن صنایع‌ دستی اتاق بازرگانی استان کرمان با هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه گفت‌‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ ها قرار گرفت.

به گزارش کاغذوطن، دومین نمایشگاه صنایع دستی استان کرمان از ۱۶ تا ۱۹ خردادماه با حضور ۵۰ هنرمند در ۲۵ رشته در محل هتل پارس برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 103
  • امروز: 105
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,506
  • ماه: 7,916
  • سال: 25,949