موافقت با انتقال بیش از ۴۰۰۰ فرهنگی استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1498

موافقت با انتقال بیش از ۴۰۰۰ فرهنگی استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ثبت‌نام ۶ هزار و ۵۰۰ فرهنگی استان در فرایند نقل و انتقالات، گفت: با انتقال بیش از ۴ هزار نفر موافقت شده است.

رضا رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و مهمترین دستگاه کشور است، اظهار داشت: مهمترین نیاز ما این است که ارتباط اجزای این دستگاه عظیم را با هم هماهنگ کنیم و باید بررسی کنیم که چگونه اجزای آموزش و پرورش می‌توانند در کنار هم دقیق و درست کار کنند.

او با تاکید بر اینکه روح و ذات فرایند آموزش و پرورش انضباط و ارتباط است، بیان کرد: بزرگترین چالش آموزش و پرورش نیروی انسانی، بودجه و کمبود امکانات و تجهیزات نیست، بلکه چالش به خود مشغول شدن آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ما باید در برابر مردم پاسخگو باشیم و رضایت ارباب رجوع اساسی‌ترین کار در آموزش و پرورش استان است و رضایت خداوند سبحان را در پی دارد، افزود: از سوی دیگر محیط کار باید برای همکاران لذت بخش شود؛ آموزش و پرورش یک سیستم است و باید نگاه فردی از این نهاد اثر گذار جدا و به نگاه جمعی در راستای تحقق اهداف سازمانی تبدیل شود.

او با اشاره به ثبت‌نام ۶هزار و ۵۰۰فرهنگی استان در فرایند نقل و انتقالات سال گذشته و موافقت با انتقال بیش از ۴هزار نفر از آنها خاطر نشان کرد: رضایت‌مندی همکاران فرهنگی و حضور معلم در کلاس‌های درس در اول سال تحصیلی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در زمینه نقل و انتقالات است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از پروژه مهر به عنوان مهمترین برنامه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در تابستان پیش رو نام برد و بر ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات، ثبت نام و غیره در قالب این پروژه تاکید کرد و افزود: بیش از ۹۸درصد از بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه‌های پرسنلی می‌شود و باید تجاری‌سازی فضای‌های آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار مورد تاکید قرار گیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 177
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,412
  • ماه: 7,565
  • سال: 25,049