مدیرکل صمت جنوب کرمان: جنوب کرمان آماده ورود سرمایه‌گذاران بزرگ کشور است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1590

مدیرکل صمت جنوب کرمان: جنوب کرمان آماده ورود سرمایه‌گذاران بزرگ کشور است
مدیرکل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان از آمادگی جنوب کرمان برای ورود سرمایه‌گذاران مختلف خبر داد.
مسلم مروجی فرد به همراه مدیرعامل ایمیدرو، رئیس سازمان نظام‌مهندسی معدن کشور، مدیرکل بهره‌برداری از معادن وزارت صمت، و جمعی مدیران صنعتی و معدنی کشور از مجموعه صنعتی معدنی گل‌گهر بازدید کرد.
او با اشاره به پتانسیل‌های معدنی جنوب کرمان گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تسهیل سرمایه‌گذاری و فراهم‌کردن زمینه سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان باعث استقبال سرمایه‌گذاران بزرگ کشور، برای سرمایه‌گذاری در این منطقه شده است.
او افزود: باتوجه‌به پتانسیل‌های معدنی جنوب کرمان، رایزنی‌های متعددی برای جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کشور در جنوب کرمان انجام شده است که یکی از اهداف بازدید از گل‌گهر نیز در همین رابطه است.
مدیرکل صمت جنوب کرمان، استفاده از تجربیات سرمایه‌گذاری مجموعه صنعتی معدنی گل و گهر در حوزه آهن و حضور این مجموعه بزرگ در جنوب کرمان را از اهداف دیگر این بازدید برشمرد.
مروجی بیان کرد: حضور سرمایه‌گذاران بزرگی مانند مجموعه گل‌گهر در حوزه معدن و صنایع معدنی جنوب کرمان باعث افزایش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و رشد اقتصادی جنوب کرمان خواهد شد.
او با بیان اینکه پیشرفت جنوب کرمان در حوزه معدن و صنایع معدنی در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی شتاب دو چندانی گرفته است، تصریح کرد: باتوجه‌به نگاه ویژه دولت به جنوب کرمان، به جرات می‌توان گفت این منطقه در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات عظیمی در حوزه معدن و صنایع معدنی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :