آغاز به کار مجدد عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن جیرفت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1608

آغاز به کار مجدد عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن جیرفت
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: با تغییر پیمانکار و کارگزار پروژه ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن در جیرفت، به‌زودی شاهد آغاز دوباره عملیات اجرائی این پروژه خواهیم بود.
ابراهیم امیری از ساخت یک هزار و ۱۶۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در جنوب استان سخن گفت و اظهار داشت: در شهرستان جیرفت به دلیل محدودیت زمین، پروژه‌های نهضت ملی مسکن به‌صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: در شهرستان جیرفت برای تمامی افرادی که در نهضت ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده و وجه واریز کرده‌اند، ساخت آپارتمان آنها شروع شده است.
او با اشاره به پروژه ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن شهر جیرفت و مطالبات مردمی در این زمینه خاطرنشان کرد: در اوایل طرح باتوجه‌به تأکیدات دولت مبنی بر استفاده از تمامی پتانسیل‌ها برای ساخت مسکن، بخشی از کارها به ارگان و سازمان‌های دیگر به‌عنوان کارگزار سپرده شد و این پروژه نیز از همان طرح‌ها بود که به ستاد اجرایی فرمان امام سپرده شد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان افزود: این پروژه در طرح اولیه خود ۹ بلوک و ۲۸۸ واحد است که پیمانکار آن را به کارگزار سپرده بود؛ اما با اختلافات بین پیمانکار و کارگزار متأسفانه به‌کندی پیش رفته و موجبات نارضایتی اداره کل راه و شهرسازی جنوب و مردم را فراهم کرده است، با پیگیری اداره کل جلسات متعدد اولیه برای تحویل کارگاه را برگزار و پیمانکار جدید این پروژه نیز تعیین شده است.
امیری با اشاره به اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در تغییر و تحولات پیمانکار و کارگزار، خاطرنشان کرد: بعد از تعیین تکلیف مادی پروژه بین پیمانکار و ستاد اجرایی فرمان امام، پیمانکار جدید شروع به کار خواهد کرد و این نوید را به متقاضیان خواهیم داد که با اقدامات و برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب، اقدامات مؤثری برای پیشرفت و حل مشکلات این پروژه در حال برنامه‌ریزی و اجرا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :