رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان وعده داد. بدنه پرستاری در کرمان ترمیم می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1608

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان وعده داد. بدنه پرستاری در کرمان ترمیم می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به کمبود شدید پرستار در کرمان گفت: ترمیم بدنه پرستاری از برنامه های جدی سال آینده دانشگاه است.
مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به کمبود شدید پرستار در کرمان اظهار کرد: تنها دانشگاه تیپ ۱ در کشور هستیم که تا این حد با کمبود پرستار مواجه است.
او افزود: بخشی از این کمبود را با جذب شرکتی پرستاران جبران کردیم و ۶۰ نفر نیز از طریق آزمون استخدامی جذب خواهند شد و ترمیم بدنه پرستاری از برنامه های جدی سال آینده دانشگاه است زیرا اگر نیروی کارآمد و خوب جذب کنیم رضایتمندی مراجعین هم بالا می‌رود.
احمدی نژاد یکی از مشکلات بخش درمان در استان را مربوط به هزینه هایی دانست که افاغنه به این بخش تحمیل می کنند به گونه ای که از هر سه نوزاد بستری در بخش نوزادان، یک نفر افاغنه است و در این خصوص حتماً باید اقدامی صورت بگیرد.
او ورودی به بیمارستان های دولتی استان به ویژه از برخی استان ها همجوار را زیاد دانست و افزود: در حال حاضر بیمارستان افضلی پور روزانه به ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر سرویس دهی می کند در حالی‌که پذیرش این حجم بیمار بیش از ظرفیت استاندارد بیمارستان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به مستهلک شدن بیمارستان ۲۰ سال ساخت افضلی پور، گفت: بخش های دیالیز و داخلی کاملاً بازسازی و تحویل شده و بخش نوزادان نیز تا چند ماه آینده بازسازی و تحویل می شود.
او از راه اندازی داروخانه تخصصی توسط بخش خصوصی در بیمارستان شفا خبر داد که دارو را در محل تحویل بیمار می دهد و خاطرنشان کرد: عمده داروهای مورد نیاز بیماران بخش های مختلف در استان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 20
  • امروز: 214
  • دیروز: 254
  • هفته: 1,891
  • ماه: 8,064
  • سال: 27,735