مدیرعامل شرکت ملی مس ایران تغییر کرد. مدرس خیابانی جای خرمی‌شاد را گرفت

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1673

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران تغییر کرد. مدرس خیابانی جای خرمی‌شاد را گرفت
حسین مدرس خیابانی، فردی که سابقه سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت را در دولت روحانی در کارنامه کاری‌اش دارد، به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس تعیین شد.
به گزارش «کرمان نو» حسین مدرس خیابانی، فردی که سابقه سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت روحانی و استانداری سیستان و بلوچستان در دولت رئیسی را در کارنامه کاری‌اش دارد، به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس تعیین شد.
قابل اتکاترین سمت حسن مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است. او البته در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ سمت استاندار سیستان و بلوچستان را در دولت سیزدهم را بر عهده داشته است و سوابق اجرایی چون مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت هلدینگ سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان، رئیس هیئت‌مدیره گروه تراکتورسازی ایران و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره گروه توسعه معادن روی ایران را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
حسین مدرس خیابانی در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شده است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه علم و صنعت ایران است، مدرک کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و دکترای مدیریت استراتژیک دریافت کرده است.
پیش‌ازاین مدرس خیابانی با انتشار فیش حقوقی نجومی‌ ۱۱۷میلیون تومانی‌اش، تیتر یک رسانه‌ها شده بود. در فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۰ مدرس خیابانی به‌عنوان مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وابسته به بانک سپه) مبالغ حقوق پایه ۲۲۳.۱۷۲.۶۹۴ ریال، حق جذب ۵۲.۱۱۰.۸۱۵ ریال و فوق‌العاده شغل ۹۳.۷۹۹.۴۶۵ ریال درج شده و همچنین مبلغ اضافه‌کاری تیرماه ۱۳۹۹ او ۳۱۲.۵۲۹.۹۳۸ ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 13
  • امروز: 229
  • دیروز: 346
  • هفته: 1,707
  • ماه: 8,102
  • سال: 26,968