اعظمی در نطق میان دستور: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی خسرانی فاجعه‌بار برای بخش کشاورزی است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1680

اعظمی در نطق میان دستور: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی خسرانی فاجعه‌بار برای بخش کشاورزی است
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی علاوه بر اینکه با قوانین بالادستی از جمله قانون اساسی متناقض است برای بخش کشاورزی دارای خسران و فاجعه‌بار خواهد بود.
به گزارش کرمان‌نو به نقل از خانه ملت، ذبیح‌الله اعظمی نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن سلام و درود به ملت بزرگ ایران به‌ویژه حوض انتخابیه خود شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، برای منتخب جدید مردم در مجلس دوازدهم آرزوی توفیق کرد و برای رهبر فرزانه انقلاب آرزوی سلامتی و طول عمر داشت.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گ:: ت:در حقیقت با واردات بی‌رویه برای تنظیم بازار بدون درنظرگرفتن وزارت جهاد کشاورزی و نقض آشکار بند الف ماده یک تمرکز بر تولید داخلی صدمه می‌زند.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن تشکر از مجلس یازدهم برای مخالفت با این لایحه، عنوان کرد: امیدواریم مجلس دوازدهم نیز این لایحه را به طور کامل از دستور کار خارج کند، در غیر این صورت ضربه مهلکی به بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور وارد خواهد شد.
او خطاب به هیئت دولت، گفت: ما مردم جنوب استان کرمان با پیشینه تاریخی چندهزارساله از یک تبار و خویشاوند هستیم که قرن‌ها با هم زیسته‌ایم، اینجانب مجدداً از رئیس‌جمهور و هیئت دولت برای تصویب مصوبه استان کرمان جنوبی با مرکزیت جیرفت تشکر می‌کنم و درخواست می‌شود که بیش از این مردم آن دیار را در انتظار نگذارند رضا دستور فرمایید لایحه مذکور هرچه سریع‌تر به مجلس ارائه شود. عمده زیرساخت‌ها از جمله تعدادی از ادارات کل و حتی ساختمان استانداری برای این مهم آماده است.
تحریم‌های ظالمانه اقتصاد کشور را تحت‌تأثیر قرار داده است و با هر بی‌ثباتی سیاسی در جهان و منطقه قیمت ارز و سکه بالا و پایین می‌شود؛ لذا دولت باید برای این وضعیت فکر اساسی داشته باشد، قرار نبود که اقتصاد کشور به سیاست خارجی و تحریم‌ها گره بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 52
  • امروز: 21
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,302
  • ماه: 7,792
  • سال: 26,414