به مدت چهارماهه؛ پروازهای فرودگاه بم به علت بهسازی لغو شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1725

به مدت چهارماهه؛ پروازهای فرودگاه بم به علت بهسازی لغو شد
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به ادامه روند بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم گفت: سطوح پروازی این فرودگاه از روز جمعه هشتم تیرماه به مدت چهار ماه بسته شد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، علی جزینی زاده افزود: مجوز انسداد سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم طی هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مسئولان استان کرمان، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و فرمانداری شهرستان بم صادر شده است.
او وجود ترک‌های طولی، عرضی و شن‌زدگی شدید عوامل پروازی فرودگاه شهدای بم را علت بهسازی اساسی این باند اعلام کرد و اظهار داشت: بنا بر ضرورت حفظ ایمنی پروازها و نشست‌وبرخاست بهتر هواپیماها در این فرودگاه، بهسازی کلی سطوح پروازی از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از مدتی پیش آغاز شده است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از انجام پرواز حین عملیات بهسازی در ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: هم‌زمان با پروژه بهسازی سطوح پروازی، اجرای پروژه‌های متعدد دیگر در بخش‌های ترمینالی، محوطه‌ها و ابنیه فرودگاه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در شرایط دمایی بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد در حال انجام است.
او در ادامه با عذرخواهی از مردم شرق استان کرمان و شهرستان دارالصابرین بم عنوان کرد: باند فرودگاه شهدای بم برای حفظ و ارتقای ایمنی پروازها و رفاه حال هم استانی‌ها در بازه چهارماهه تحویل پیمانکار شده است.
جزینی‌زاده ادامه داد: فرودگاه بم پس از آن با چهره و فعالیتی جدید و ایمن‌تر از پیش در خدمت شهروندان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :