همکاری دستگاه قضا در ارتقای فضای کسب و کار استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1765

همکاری دستگاه قضا در ارتقای فضای کسب و کار استان کرمان
استاندار کرمان با بیان اینکه دستگاه قضایی در خیلی از جاها گره از کار باز کرده، گفت: دستگاه قضا در رفع موانع تولید و ارتقای فضای کسب و کار استان کرمان همکاری بسیار خوبی داشته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار در نشست رئیس کل دادگستری استان کرمان و اعضای شورای قضایی استان اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد نظام به مردم است و اگر چه دولت در محور کار است اما همه این کارها با همکاری سایر نهادها از جمله دستگاه قضایی محقق می‌شود.
او با بیان اینکه دستگاه قضایی در خیلی از جاها گره از کار باز کرده است، افزود: دستگاه قضایی در سه سال گذشته در رفع موانع تولید و ارتقای فضای کسب و کار استان کرمان همکاری بسیار خوبی داشته است که جای تقدیر دارد.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه بار اجرای کارها بر عهده دولت است اما هر کاری که بخواهد به نتیجه برسد همکاری سایر قوا را نیز می‌طلبد، بیان کرد: اگر همکاری سایر قوا نبود، مصیبت‌های زیادی داشتیم.
او ادامه داد: در بحث حادثه تروریستی ۱۳دی ماه کرمان پزشکی‌قانونی زحمات زیادی کشید که از دستگاه‌های زیرمجموعه دستگاه قضایی است و جای هیچ شبه‌ای را نگذاشتند که جای تقدیر دارد.
حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: از هفته دولت سال قبل تا امسال در کشور و استان کرمان سال پر حادثه‌ای بوده است.
او با اشاره به اینکه ۱۳ دی‌ماه سال گذشته در کرمان شاهد حادثه تروریستی بودیم که تمام کشور و دنیا را تحت تاثیر قرار داد، گفت: این حادثه به جهت تعداد شهدا و مجروحان این حادثه در سطح کشور از بعد از انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود و شرایط سختی را بر استان کرمان حاکم کرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه بعد از آن، شاهد حادثه دولتمردان عزیز و شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بودیم که شرایط سختی برای کشور به وجود آورد، افزود: در این مدت دو انتخابات بزرگ در سطح کشور برگزار شد که انتخابات ریاست جمهوری در دو مرحله انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 9
  • دیروز: 91
  • هفته: 833
  • ماه: 6,300
  • سال: 53,853