مسابقات آسیایی کاراته در فیلیپین؛ مدال طلا، یک نقره و یک برنز سهم کرمانی‌ها از مسابقات آسیایی فیلیپین

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1765

مسابقات آسیایی کاراته در فیلیپین؛ مدال طلا، یک نقره و یک برنز سهم کرمانی‌ها از مسابقات آسیایی فیلیپین
کاراته‌کاهای کرمانی موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز از مسابقات آسیایی فیلیپین شدند.
به گزارش کرمان‌نو، کرمانی‌ها در مسابقات آسیایی فیلیپین در رشته کاراته توانستند چهار مدال کسب کنند.
در وزن ۵۵- کیلوگرم، فاطمه‌زهرا سعیدآبادی ۷ بر صفر شمسا الموشارخ از امارات را برد. سپس ۴ بر صفر از سد مالاک الخولادیمی از عربستان گذشت و در دیدار نیمه‌نهایی ۹ بر ۷ نگویه از ویتنام را پشت سر گذاشت و به دیدار نهایی راه یافت. در بازی فینال، سعیدآبادی موفق شد با نتیجه ۹ بر صفر تین نماینده چین‌تایپه را مغلوب کند و به مدال طلا برسد.
مهرنگار احمدی کاراته‌کا رده سنی امید دختران در وزن ۶۱- کیلوگرم، دور اول ۸ بر صفر آن جنگن از کره جنوبی را برد و راهی نیمه‌نهایی شد. در مرحله بعد ۲ بر یک نتیجه را در ثانیه‌های پایانی به پاو یوشین از چین‌تایپه واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی رفت. احمدی در این مبارزه موفق شد ۹ بر یک هانه عالی از هند را شکست دهد و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را بر گردن اندازد.
در وزن ۷۵- کیلوگرم، محمدعرفان عسگری‌پور در مبارزه اول ۹ بر یک کال هان فنگ از چین‌تایپه را برد. سپس ۶ بر صفر از سد دولوو از ویتنام گذشت. در سومین مبارزه موفق شد ۱۱ بر ۴ محمد نازمیرودو از ترکمنستان را از پیش رو بردارد و فینالیست شود. عسگری پور در فینال با نتیجه ۱۲ بر ۴ نورلانو از قرقیزستان را برد و طلایی شد.
ابوالفضل همدم‌جو نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم جوانان ابتدا ۴ بر صفر رشید سالم از امارات را برد و سپس با نتیجه ۷ بر ۳ اسایتامبی از مالزی را از پیش رو برداشت و به نیمه‌نهایی راه یافت. او در این مرحله ۷ بر ۳ کوتمان ساتیمکول از قرقیزستان را شکست داد و فینالیست شد. همدم جو در فینال ۵ بر صفر نتیجه را به تایو ناکلمورا از ژاپن واگذار کرد و نقره گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 11
  • دیروز: 138
  • هفته: 749
  • ماه: 4,019
  • سال: 44,043