قدردانی وزیر نیرو از کارگر فداکار آب و فاضلاب فهرج

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1404

قدردانی وزیر نیرو از کارگر فداکار آب و فاضلاب فهرج

وزیر نیرو با تقدیر از اقدام فداکارانه کارگر اداره آب و فاضلاب فهرج در استان کرمان گفت: حرکت جهادی‌ و ارزشمند صورت گرفته توسط این جوان، در سرمای شدید هوا برای جلوگیری از قطعی آب شهر، با الگوگیری از سردار حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است.

 “علی‌اکبر محرابیان” در مراسم تقدیر از کارگر فداکار آب و فاضلاب فهرج که با حضور مدیران ارشد صنعت آب کشور برگزار شد، گفت: ما افتخار می‌کنیم در مجموعه‌ای به مردم خدمت‌رسانی می‌کنیم که ایثار و فداکاری همواره الگوی آنهاست.

وزیر نیرو افزود: داستان دهقان فداکار را در کتاب‌های درسی دوران دانش‌آموزی فراموش نمی‌کنیم، به اعتقاد من، امروز در سرزمین ما، دهقان‌های فداکار بیشماری وجود دارد.

اوبا اشاره به اقدام فداکارانه “حمید عبدالله دخت” کارگر اداره آب و فاضلاب فهرج، ادامه داد: این کارگر فداکار در سرمای شدید هوا با خدمت‌رسانی ارزشمند از قطعی آب شهر و به دنبال آن خسارات ناشی از ترکیدگی لوله به منازل اطراف جلوگیری کرد‌؛ این اقدام برای ما و مردم این سرزمین الگویی ارزشمند است.

وزیر نیرو به گفت‌وگوی خود با  “حمید عبدالله دخت” اشاره کرد و افزود: زمانی که از آقای عبدالله دخت علت و انگیزه چنین حرکت جهادی و فداکارانه را جویا شدم، او گفت که “سردار حاج قاسم سلیمانی” در جوانی فعالیت کاری خود را در  شرکت آب استان کرمان آغاز کرد و من این حرکت را به پاسداشت فداکاری این سردار بزرگ میهن در منطقه‌ای که در آن متولد شد، دوران جوانی را در آنجا گذراند و لشکر عظیمی را از همین استان به جبهه‌های نبرد اعزام کرد و تا انتها نیز در کنار مردم  ایران ایستاد‌، انجام دادم.

محرابیان یادآور شد: همکاران ما در صنعت آب و برق در حوادث مختلف مانند سیل، زلزله، بارش برف و بوران و خشکسالی در جبهه مقدم خدمت‌رسانی جان خود را فدا می‌کنند تا مردم بتوانند با آسودگی و کمترین دغدغه زندگی کنند.

وزیر نیرو با بیان اینکه در وزارت نیرو ۱۸۰ هزار پرسنل مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، تاکید کرد: زمانی که برق و آب به خانه‌های مردم می‌رسد بی‌تردید برای تحقق این مهم از تولید، توزیع تا نگهداری، اقدامات بسیاری انجام می‌شود تا ملت شریف ایران از این خدمات بهره ببرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 18
  • امروز: 142
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,377
  • ماه: 7,530
  • سال: 25,014