مدیرکل فرودگاه‌های استان وعده داد. وضعیت بلیط هواپیما بهتر می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1529

مدیرکل فرودگاه‌های استان وعده داد. وضعیت بلیط هواپیما بهتر می‌شود

 مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: در فرودگاه بین‌المللی کرمان با افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان و ورود شرکت‌های هواپیمایی جدید در بازه زمانی چهارماهه نخست سال ۱۴۰۲، شاهد رشد پروازی ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل هستیم؛ ولی به دلیل تعداد صندلی هواپیماهای موجود در استان با کاهش تعداد صندلی مواجهیم که طبق قولی که مسئولین شرکت هواپیمایی ماهان داده‌اند، طی روزهای آتی شرایط پروازها و بلیت در استان بهتر خواهد شد.

 علی جزینی‌زاده اظهارکرد: اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان در راستای مأموریت خود جهت ارائه خدمات فرودگاهی و هوانوردی در سطح فرودگاه‌های استان پیگیری لازم به‌منظور برقراری و افزایش پرواز در مسیرهای مشهد مقدس، تهران و… را انجام داده است.

 او افزود: دراین‌خصوص در فرودگاه بین‌المللی کرمان با افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان و ورود شرکت‌های هواپیمایی جدید در بازه زمانی چهار ماه نخست سال ۱۴۰۲، شاهد رشد پروازی ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل هستیم، ولی به دلیل تعداد صندلی هواپیماهای موجود در استان با کاهش تعداد صندلی مواجهیم که طبق قولی که مسئولین شرکت هواپیمایی ماهان داده‌اند، طی روزهای آتی شرایط پروازها و بلیت در استان بهتر خواهد شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان بیان کرد: در ارتباط با فرودگاه سیرجان نیز با پیگیری‌ها و تأمین اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عملیات بهسازی سطوح عوامل پروازی و اماکن این فرودگاه آغاز شده و هم‌زمان نیز پروازهای این فرودگاه در حال انجام است.

 او در ادامه از فرودگاه جیرفت سخن به میان آورد و گفت: در فرودگاه جیرفت برابر شرایط عملیاتی و اطلاعات اعلام شده در نشریه اطلاعات هوانوردی، آمادگی کامل برای پذیرش پروازهای مسافری و باربری را داریم.

 جزینی‌زاده با بیان این مطلب که فرودگاه‌های رفسنجان و بم نیز برای پذیرش و اعزام مسافر و بار فعال هستند، اظهار کرد: فرودگاه‌های استان کرمان به لحاظ عملیاتی و هوانوردی فعال و آمادگی کامل برای پذیرش درخواست‌های جدید پرواز از سوی شرکت‌های هواپیمایی را دارند.

 او تأکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی، ماهان، آتا، زاگرس و کاسپین به‌صورت برنامه‌ای در فرودگاه بین‌المللی کرمان فعال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 5
  • امروز: 126
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,036
  • ماه: 7,674
  • سال: 25,238