مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان: هیچ مورد واقعی از مسمومیت دانش‌آموزان در کرمان نداشتیم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1460

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان: هیچ مورد واقعی از مسمومیت دانش‌آموزان در کرمان نداشتیم

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: استان کرمان رتبه یک کشور در زمینه تدبیر و کنترل حوادث مدارس در ماه‌های اخیر را با مدیریت میدانی و عملیاتی خود کسب کرد و با وجود داشتن موارد و اتفاقات غیرواقعی اما هیچ مورد واقعی از مسمومیت دانش‌آموزان نداشتیم و اتفاقی نیفتاد. ابراهیم کریمی در همایش پدافند شیمیایی استان اظهار کرد: در صنایع، معادن، بیمارستان‌ها، شهرک‌های صنعتی و کارخانجات استان کرمان مراکزی داریم که با مواد شیمیایی پرخطر مواجه هستند که شامل مواردی مانند مواد آلاینده، سموم، سوخت، گازوییل و بنزین می‌شود.

او بیان کرد: اقدامات برای مواد شیمیایی با بقیه اقدامات ساختار پدافند غیرعامل متفاوت است و نیاز به پروتکل ویژه و برنامه‌ریزی دقیق در حوزه شیمیایی داریم.

کریمی بر بازدید افراد مرتبط با پدافند غیرعامل بر شریان‌ها، منابع و مراکز حساس تاکید و ابراز داشت: باید از این مجموعه‌ها بازدید کنیم و ببینیم، پروتکل‌ها رعایت شده است.

او افزود: انباشت مواد شیمیایی منفجره و سوخت در هر منطقه به هر اندازه‌ای نیاز به پروتکل‌های خاص دارد و دوستان پدافند غیرعامل باید دقیق باشند.

کریمی همچنین بررسی اولیه و مطالعات جامع پدافند شیمیایی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت:  اولین طرح مطالعات پدافند شیمیایی کشور در استان کرمان اجرا می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان ابراز داشت: استان کرمان رتبه یک کشور  در زمینه تدبیر و کنترل حوادث مدارس در ماه‌های اخیر را با مدیریت میدانی و عملیاتی خود کسب کرد و با وجود داشتن موارد و اتفاقات غیرواقعی اما هیچ مورد واقعی از مسمومیت دانش‌آموزان نداشتیم و اتفاقی نیفتاد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 163
  • امروز: 164
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,544
  • ماه: 7,943
  • سال: 26,145