عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: نظام بانکی نباید سرمایه‌گذاران را بی‌انگیزه كند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1463

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: نظام بانکی نباید سرمایه‌گذاران را بی‌انگیزه كند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به حمایت‌های وزارت اقتصاد برای جذب سرمایه‌گذار در دولت سیزدهم، گفت: شرایط در نظام بانکی باید به گونه‌ای باشد که سرمایه‌گذار به دلیل کج سلیقگی مدیران، انگیزه خود را از دست ندهد، چرا که این مساله سبب فرار سرمایه می‌شود.

«مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی» نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت و تاثیر سرمایه گذاری برای تحقق شعار سال، اظهار داشت: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری و به ویژه شعارهایی را که در ابتدای هر سال تعیین می شود و همچنین برنامه چشم انداز و توسعه نظام را با دقت نگاه کنیم، به صورت مشخص در همه این موارد، اقتصاد به عنوان محور در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: حمایت از سرمایه گذاری به ویژه در بخش خصوصی، به دلیل روند سریع و توسعه بیشتری که این بخش دارد باید بیشتر مورد توجه و اقبال دولتمردان باشد.

او افزود: موضوع سرمایه گذاری چه داخلی و چه خارجی برای کشور ما اهمیت ویژه ای دارد، چرا که ایران به دلیل شرایط ژئوپلتیک و نیز سرمایه های طبیعی و اقلیمی، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و در نهایت تولید است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: ایجاد تسهیلات ویژه و همکاری بانکها با سرمايه‌گذاران یکی از مهمترین بسترهایی است که باید برای ورود سرمایه انجام شود.

به نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل اهتمام ویژه وزیر اقتصاد به تولید و سرمایه گذاری، حضور وی در مجلس به عنوان نماینده بوده است.

رضاحسینی در ادامه ابراز کرد: یکی از دلایلی که سرمایه گذاران طی دو سال اخیر برای ورود به این عرصه انگیزه بیشتری از خود نشان داده اند، پیگیری‌های وزیر بوده است و ما امیدواریم که دولت به صورت یکپارچه همین روند را داشته باشند، چرا که همه بحث ها، انتقادات و حمایت ها از دولت برای بهتر انجام شدن کارهاست و امیدواریم که همه ارکان دولت از این فرصت ها استفاده درست و به موقعی داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 60
  • امروز: 267
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,692
  • ماه: 7,476
  • سال: 24,868