رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان مطرح کرد؛ ضرورت احداث پد بالگرد در بیمارستان کوهبنان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1499

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان مطرح کرد؛ ضرورت احداث پد بالگرد در بیمارستان کوهبنان

احمدی نژاد گفت: احداث پد بالگرد برای انتقال بیماران اورژانسی در بیمارستان کوهبنان ضروری است؛ چون جاده کوهبنان به زرند و کرمان صعب العبور است.

مهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه  به شهرستان کوهبنان سفر کردند و در جلسه‌ای با فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و راور در مجلس، مسئولان شبکه بهداشت و درمان کوهبنان، مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان کوهبنان مشکلات خاص خود را دارد؛ اما برنامه‌ای برای اجبار پزشکان متخصص  برای خدمت در مناطق محروم نداریم از طرفی معادن زغالسنگ باید به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند و یک درصد از درآمد خود را به بحث سلامت اختصاص بدهند.

 او با اشاره به اینکه مرکز بهداشت کارگری بایستی از سوی معادن زغالسنگ راه اندازی و تجهیز شود تا به کارگران آسیب دیده خدمات بدهند، افزود:  تلاش ما بر استخدام نیرو‌های بومی کوهبنان با تعهد ۱۵ ساله و راه اندازی مهد کودک ویژه کارکنان بیمارستان است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه پزشکان متخصص باید ۶۰ بیمار را در ۲ شیفت کاری در ساعت حضور در بیمارستان ویزیت کنند، به مشکلات آزمایشگاه بیمارستان کوهبنان اشاره کرد و افزود: باید برخی آزمایشات نمونه گیری و برای انجام به شهرستان‌های اطراف ارسال شود.

او تاکید کرد: احداث پد بالگرد برای انتقال بیماران اورژانسی در بیمارستان کوهبنان ضروری است و باید در اولویت برنامه‌ها باشد، چون جاده کوهبنان به زرند و کرمان صعب العبور است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 66
  • دیروز: 82
  • هفته: 773
  • ماه: 4,601
  • سال: 38,602