پاداش ۴۲ میلیاردریالی شرکت برق به مشترکان کم‌مصرف کرمانی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1529

پاداش ۴۲ میلیاردریالی شرکت برق به مشترکان کم‌مصرف کرمانی

 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پاداش مدیریت مصرف برق به مشترکان کرمانی پرداخت شده است.

 حمید علیزاده با اشاره به وجود ۲۷۷ هزار مشترک خانگی در شهر کرمان، اظهار کرد: ۱۰۲ هزار مشترک خانگی در شهر کرمان مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.

او با بیان اینکه پاداش شرکت توزیع برق به مشترکان از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه منظور می‌شود، افزود: در حال حاضر به ۳۶ درصد مشترکان، جمعاً چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پاداش داده شده است.

 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: الگوی مصرف در شهر کرمان ۳۰۰ کیلووات‌ساعت است و مشترکان به‌ازای هر کیلووات‌ساعت کاهش مصرف نسبت به سال گذشته پاداش می‌گیرند.

 علیزاده ادامه داد: مشترکانی که مصارف خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تا کمتر از نصف الگوی مصرف کاهش بدهند، به‌ازای هر کیلووات‌ساعت دو هزار تومان پاداش دریافت می‌کنند و در پله‌های بعدی به ترتیب ۱۵۰۰، ۱۰۰۰ و ۵۰۰ تومان مشمول پاداش می‌شوند که این مبلغ روی قبوض برق آنها اعمال می‌شود.

 علیزاده ادامه داد: سال جاری، پاداش مدیریت مصرف برای آن دسته از مشتریان پرمصرف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، مصرف برق را کاهش داده‌اند نیز منظور می‌شود.

او تصریح کرد: مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند و کاهش مصرف نداشته‌اند، به همان میزان از یارانه انرژی کمتری برخوردار می‌شوند و براساس متوسط مصرف ماهانه، تا ۳.۵ برابر هزینه‌های تأمین برق را برای هزینه انرژی پرداخت می‌کنند.

 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان کرمان از شهروندان درخواست کرد در فصل تابستان با رعایت الگوی مصرف و استفاده از راهکارهای مربوطه برای استفاده از وسایل سرمایشی، به پایداری شبکه سراسری برق کمک کنند.

 علیزاده با قدردانی از مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند، اظهار کرد: مشترکان برق می‌توانند با استفاده از دور کند کولر آبی، تنظیم کولرگازی روی دمای آسایش ۲۵ درجه و جابه‌جایی زمان استفاده از لوازم برقی پر مصرف به ساعات کم باری شبکه برق از جمله ابتدای صبح، نقش مؤثری در کاهش مصرف برق و در نتیجه تأمین برق مطمئن و پایدار همشهریان خود داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 68
  • امروز: 9
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,244
  • ماه: 7,397
  • سال: 24,881