مدیرکل دفتر سنجش، نظارت و ارزیابی سازمان نهضت سوادآموزی: عملکرد استان کرمان در حوزه کلاس گذاری سوادآموزی از میانگین کشوری بالاتر است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1695

مدیرکل دفتر سنجش، نظارت و ارزیابی سازمان نهضت سوادآموزی: عملکرد استان کرمان در حوزه کلاس گذاری سوادآموزی از میانگین کشوری بالاتر است

مدیرکل دفتر سنجش، نظارت و ارزیابی سازمان نهضت سوادآموزی در حاشیه بازدید گروه نظارت و ارزیابی از شهرستان‌های جنوب استان کرمان گفت: عملکرد استان کرمان در حوزه کلاس گذاری سوادآموزی بسیار مطلوب و از میانگین کشوری بالاتر است.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان، مهدی نامجومنش گفت: بازدید حضوری از کلاس های سوادآموزی فرصت ارزشمندی برای گفتگوی چهره‌به‌چهره با آموزش‌دهندگان و سوادآموزان و استفاده از نظرات آنها در برنامه‌ریزی‌های آینده سازمان است.
او ضمن ابراز قدردانی از زحمات و تلاش‌های معاونت سوادآموزی استان، با اشاره به وضعیت کلاس گذاری در استان گفت: عملکرد استان کرمان در حوزه کلاس گذاری بسیار مطلوب و از میانگین کشوری بالاتر است.
عباس ارجمند کرمانی، معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به اهمیت بازدیدهای ستادی در هدایت فعالیت‌های سوادآموزی در مسیر درست و صحیح خود، گفت: نتیجه این نوع بازدیدها رشد عملکرد سوادآموزی و برطرف‌شدن ایرادات اجرایی و عملکردی است، در رشد سازمان برای ریل‌گذاری هر چه‌بهتر ادامه مسیر سوادآموزی، مؤثر خواهد بود.
بر پایه این گزارش، مدیرکل دفتر سنجش نظارت و ارزشیابی سازمان، رئیس گروه نظارت و ارزیابی، رئیس‌دفتر برنامه‌ریزی دوره‌های سوادآموزی سازمان نهضت و معاون سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان به همراه کارشناسان این معاونت، از فعالیت‌های سوادآموزی در شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، فاریاب، رودبار، عنبرآباد و قلعه گنج بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 35
  • دیروز: 166
  • هفته: 1,269
  • ماه: 4,517
  • سال: 35,961