اصناف کرمان همچنان تعطیل می مانند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 704

 اصناف کرمان همچنان تعطیل می مانند

استاندار کرمان: دیروز در ستاد ملی مقابله با کرونا شرکت کردم و مصوب شد که

۱. خروجی ۱۳ استان کشور از امروز کنترل می‌شود. ما باید ورودی را هم کنترل کنیم تا اگر فرد مشکوکی به صورت اتفاقی از خروجی یک استان خارج شد، وارد استان ما نشود.تصمیمات ستاد استانی لازم‌الاجرا است و اگر در کسی ورودی‌ها را کنترل نکند، برخورد قضایی خواهد شد.

۲. فضای مجازی باید کنترل و البته از آن برای روشنگری مردم استفاده شود. کارگروهی برای نظارت بر فضای مجازی تشکیل شده و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود.

۳.قرار شد آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کند تا تعطیلی‌ها در تابستان به گونه‌ای جبران شود تا سال بعد هم مدارس از مهر آغاز به کار کنند. کنکور هم به تعویق بیفتد.

۴. بنگاه‌های اقتصادی و بازاریانی که به دلیل تعطیلی‌های اخیر متضرر می‌شوند، از طریق مباحث مربوط به پرداخت مالیات و بیمه، تا حدودی ضررها جبران شود.

 تعطیلی اصناف در کرمان ادامه دارد

استاندار کرمان گفت: تعطیلی اصناف در استان کرمان کماکان ادامه دارد. به جز همان ۱۲ صنف ضروری که اعلام شد، با همکاری خود اصناف، صنف دیگری قرار نیست فعالیت کند.برای جبران ضرر اصناف، فروش اینترنتی از طریق پیک موتوری و پست گسترش پیدا کند.

رییس‌جمهور مصوبات ستاد استانی را لغو نکرد

استاندار کرمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیروز رییس‌جمهور اعلام کرد که ستادهای استانی نباید برای تعطیلی کسب‌وکارها تصمیم بگیرند:

آقای رییس جمهور در خصوص وضعیت اقتصادی اصناف نگران بودند.

با نظر علوم پزشکی کرمان که فروش فیزیکی بهتر است تعطیل شود، اصناف هم با این موضوع موافقت کردند. قرار است فروش آنلاین جایگزین شود.

اگر مردم از فروش آنلاین استقبال کنند، مطمئن باشید که زیرساخت‌ها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 20
  • امروز: 37
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,616
  • ماه: 7,870
  • سال: 25,724