مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان‌عنوان کرد. ۲۰ کیلومتر از باند دوم بزرگراه کهنوج-رودان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در دست اجرا

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1408

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان‌عنوان کرد. ۲۰ کیلومتر از باند دوم بزرگراه کهنوج-رودان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در دست اجرا

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدید نماینده پنج‌ شهر جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی از بزرگراه کهنوج – رودان و پل ورودی منوجان، از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد.

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در بازدیدی که به همراه نماینده ۵ شهر‌جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی از بزرگراه کهنوج -رودان داشت بیان کرد : این پروژه از جیرفت تا رودان به طول ۱۹۵ کیلومتر است و تا کنون ۱۳۲کیلومتر آن به صورت دوبانده تکمیل و به بهره برداری رسیده و ۲۰ کیلومتر باقی مانده در حال انجام است و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او اظهارداشت: قطعه دوم و سوم  کهنوج -رودان به طول ۲۰ کیلومتر درحال اجرا است و با توجه به روند اجرایی پروژه ۵ کیلومتر آن تا دهه فجر امسال تکمیل خواهد شد و مابقی شامل تکمیل زیر سازی ، ابنیه فنی و … در حال انجام است.

ساردویی ادامه داد: در طول کل  مسیر  جیرفت به رودان چهار پل بزرگ شامل پل سرجاز، جنگل آباد ، بهادرآباد و پل بزرگ منوجان در حال احداث است که با حضور نماینده ۵ شهر جنوبی از پل ورودی منوجان بازدید کردیم که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شکرالهی نماینده پنج شهر جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اداره کل راه و شهرسازی خواستار تسریع در انجام پروژه‌ها در ۵ شهر جنوبی به ویژه پل وردی منوجان شد و اضافه کرد: با تکمیل این بزرگراه و پل منوجان ضمن تسهیل در تردد شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 104
  • امروز: 108
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,509
  • ماه: 7,919
  • سال: 25,952