طیبی، ملی‌پوش گهرزمین: اجازه نمی‌دهم روی تیم ما فشار بیاورید

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1750

طیبی، ملی‌پوش گهرزمین: اجازه نمی‌دهم روی تیم ما فشار بیاورید
طیبی، ستاره گهرزمین به نتایج اخیر تیم سیرجانی و همچنین لیست تیم ملی پیش از جام جهانی پرداخته است.
به گزارش کرمان‌نو به نقل از “ورزش سه”، حسین طیبی پس از یک دهه بازی در اروپا و کسب دو جام در لیگ قهرمانان اروپا، در معامله‌ای بزرگ به تیم گهرزمین سیرجان پیوست و بمب نقل‌وانتقالات تاریخ لیگ برتر را ترکاند. اگرچه، گهرزمین با وجود ارائه فوتسالی تاکتیکی و کلاس جهانی، در نتایج پایانی ضعیف عمل کرده و باعث حیرت بسیاری از اهالی فوتسال شده است. طیبی و یارانش در چهار دیدار گذشته، تنها سه امتیاز به دست آورده‌اند و در هفته آینده دیداری سرنوشت‌ساز برابر گیتی پسند اصفهان خواهند داشت.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به نتایج اخیر تیم گهرزمین و همچنین مسائل دیگر پرداخته است.
*دوران گذار، گریبان‌گیر هر تیمی می‌شود
در خصوص گهرزمین، گروهی از بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خوبی را در اختیار داریم. بنده سال‌هاست که در فوتسال با پیراهن تیم‌های مختلفی به میدان رفته‌ام و در ورزش حرفه‌ای بسیار از اوقات چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و همه این‌ها باعث می‌شود که جذاب و هیجان‌انگیز باشد. هیچ‌چیزی قابل‌پیش‌بینی نیست. حقیقت این است که تیم ما از لحاظ نتیجه‌گیری ضعیف عمل کرده و به‌خوبی این مسئله را درک می‌کنیم و برای بهبود و پیشرفت تیم تلاش خود را دوچندان کرده‌ایم تا امتیازات ازدست‌رفته را جبران نماییم. از بازیکنان بزرگ و مربیانی بهره می‌بریم که نباید چنین نتایج و اتفاقاتی رقم بخورد؛ اما به‌هرحال نه‌تنها در فوتسال، بلکه در تمامی رشته‌ها چنین تیم‌هایی وارد دوران افت می‌شوند که ما قطعاً در ادامه راه به شرایط آرمانی باز خواهیم گشت. گهرزمین از نگاه بنده، فوتسال خوبی را ارائه می‌دهد و تاکتیک‌ها و کارهایی که در تمرینات مرور کرده‌ایم را در مسابقه پیاده می‌کنیم. کمی باید در ضربات پایانی دقت عمل را بیشتر کنیم و لحظات خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم.
*به بعضی از دوستان اجازه نمی‌دهم روی باشگاه فشار غیرمنطقی متحمل شوند
شخصاً، روی باشگاه و پیراهن تیمم تعصب خاصی قائل هستم و به‌عنوان کوچک‌ترین عضو باشگاه گهرزمین، به بعضی از دوستان اجازه نمی‌دهم که فشار بیش از حد روی تیم و بازیکنان متحمل شوند. برخی‌ها بیرون از گود که کارنامه کاملاً مشخصی دارند و همچنین تمامی اهالی فوتسال باید از مدیران باشگاه گهر زمین تشکر کنند که رونقی به فوتسال ایران و لیگ باشگاهی داده‌اند. بنده خواهش می‌کنم با اظهارات عجیب و غیرمنطقی آن‌ها را دلسرد نکنیم باید از مدیران باشگاه گهر زمین و تیم‌های دیگر حمایت شود.
*انتخاب بازیکنان تیم ملی، در حوزه اختیارات سرمربی است
پیرامون لیست تیم ملی برای جام جهانی، تمامی افراد منتخب توسط سرمربی برگزیده می‌شوند و در حوزه اختیارات آقای شمسایی است و هیچ‌کس دیگری اجازه ندارد اظهار نظر کند و سرمربی تیم‌ملی تشخیص می‌دهد که کدام بازیکن می‌تواند به تیم ملی کمک کند. بازیکنان و ملی‌پوشان گهرزمین همانند سایر بازیکنان باشگاه‌ها تلاش می‌کنند که در سیاهه تیم ملی جای بگیرند. به‌هرحال بر تن کردن پیراهن تیم ملی آرزو و افتخار هر بازیکنی است. اگر در لیست تیم ملی باشیم با تمام وجود تلاش می‌کنیم برای موفقیت تیم ملی و اگر هم نباشیم برای سربلند و توفیق تیم ملی دعا خواهیم کرد.
*گروه سختی را در جام جهانی پیش روی خواهیم داشت
برعکس دوستان باید اشاره داشته باشم که تیم ملی در موقعیت حساسی قرار دارد و گروه سختی را پیش‌روی داریم. بنده اعتقاد دارم تیم ملی فقط نیاز به آرامش دارد و شرایط ایده‌آل را داشته باشند. باید به کادر فنی و بازیکنان فرصت بدهیم و اعتماد کنیم که برای خوشحالی مردم ایران و موفقیت فوتسال افتخار آفرینی کنند. امیدوارم در این مقطع حساس با صحبت‌هایی تمرکز مربیان و ملی‌پوشان را از بین نبریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 54
  • دیروز: 124
  • هفته: 1,128
  • ماه: 4,264
  • سال: 43,279