انتقاد امام جمعه رودبار جنوب از نبود تخصص‌های مورد نیاز در بیمارستان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1375

انتقاد امام جمعه رودبار جنوب از نبود تخصص‌های مورد نیاز در بیمارستان

امام جمعه رودبار جنوب گفت: امام رضا علیه السلام فرمودند از خداوند متعال پروا کنید و تقوا را رعایت کنید زیرا خداوند متعال شاهد و ناظر بر اعمال ماست.

حجت الاسلام اکبر افشارمنش در ادامه به عوامل تحول در زندگی اشاره کرد و افزود: ترس و یاس و لجاجت از دیگر عوامل عدم پیشرفت هستند. امید دادن به دیگران و امید به آینده موتور محرکه و مایه پیشرفت جوامع است.

امام جمعه رودبارجنوب با بیان اینکه بعضی انسان‌ها دائم ناامید هستند و دیگران را نیز ناامید می‌کنند،گفت: اگر کسی به خداوند متعال توکل کند هیچ وقت ناامید نمی‌شود و امدادهای غیبی خداوند و توجه به بشارت ها و وعده های خداوند مایه امیدواری هستند.

حجت الاسلام افشارمنش شکست‌های متعدد در زندگی را از عوامل یاس و ناامیدی دانست و بیان کرد: نداشتن عزت نفس و اعتماد به نفس، توکل بر خدا نکردن و دوری از معنویت از مهمترین عوامل یاس و نا امیدی در زندگی است.

امام جمعه رودبار جنوب در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما پا برجاست و با تمامی دشمنی ها و فتنه ها مستحکم تر خواهد شد، تصریح کرد: تجربه نشان داده مذاکره با آمریکا فایده ای ندارد و آنها به وعده های خود هیچ وفایی نخواهند کرد.

او به وضعیت فلسطین اشاره کرد و گفت: عملیات های جوانان فلسطینی در سرزمین های اشغالی برای دشمن صهیونیست تبدیل به کابوسی شده که هیچ راهی برای مقابله با آن ندارند.

امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به اینکه تمامی مسلمانان جهان از رژیم غاصب صهیونیستی متنفر هستند، عنوان کرد: خبرنگاران صهیونیست در جام جهانی اعتراف می‌کنند که مسلمانان کشورهای مسلمان وقتی فهمیدند ما اسرائیلی هستیم با ما مصاحبه نمی‌کردند و از فلسطین دفاع می کردند.

او در پایان از وضعیت بیمارستان رودبار جنوب انتقاد کرد و گفت: در بازدیدی که از بیمارستان رودبارجنوب داشتیم، متاسفانه در بیمارستان تخصص‌های مورد نیاز اصلا وجود ندارد این جفا به مردم است که برای این مسئله باید تدبیری اندیشیده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 19
  • امروز: 17
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,686
  • ماه: 7,600
  • سال: 25,278