مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: ۳۳ کیلومتر بزرگراه در شهرستان‌های قلعه‌گنج، منوجان و رودبار جنوب در حال تکمیل است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1384

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان: ۳۳ کیلومتر بزرگراه در شهرستان‌های قلعه‌گنج، منوجان و رودبار جنوب در حال تکمیل است

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید فرمانداران سه شهر‌ستان منوجان و قلعه گنج و رودبار جنوب از عملیات اجرایی ۳۳ کیلومتر بزرگراه در شهرستانها خبر داد.

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدیدی که به همراه فرمانداران شهرستانهای منوجان ، قلعه‌گنج و رودبارجنوب ازاین پروژه‌ها داشت بیان کرد: در جنوب کرمان چندین پروژه بزرگراهی در حال اجراست که هر کدام از این پروژه‌ها در مراحل کاری مختلف هستند اما در سه شهرستان قلعه گنج ، منوجان و رودبار جنوب تاکنون ۳۳ کیلومتر در حال اجرا است که ۱۳ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

او در تشریح عملیات اجرایی این پروژه‌ها اظهار کرد: محور بهادرآباد – رودبار جنوب به طول ۲۵ کیلومتر که ۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده ۷کیلومتر آن در دست اجرا است و به زودی ۳ کیلومتر از این پروژه ۲۵ کیلومتری به مناقصه گذاشته خواهد‌شد.

او با اشاره به اهمیت محور قلعه گنج – کهنوج بیان کرد: طول کل این محور ۷۰ کیلومتر است و ۶ کیلومتر آن با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در دست اجرا و ۵ کیلومتر از آن در دست مطالعه است

.

ساردویی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام در اولویت کاری این اداره کل است گفت: بزرگراه جیرفت- کهنوج – رودان از جمله محور‌هایی است که عملیات اجرایی آن در حال انجام است که ۲۰ کیلومتر آن در حال اجرا  و ۱۳ کیلومتر آن  آماده مناقصه است

او در پایان اشاره کرد: مطالعه کمربندی شهر کهنوج نیز در حال انجام است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 7
  • امروز: 12
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,591
  • ماه: 7,845
  • سال: 25,699